horovi.info

• Zmenšit velikost písma

Bismarckova rozhledna

Tisk

Krátká odpolední vyjížďka se šéfem, která se do blogu prosadila asi jen proto, že mám fotky z rozhledny. Zklamání ze zavřených hospod Fanynky v Tršnicích, i té v Třebeni vystřídalo nadšení z otevřené restaurace Selský dvůr v Novém Darhově s dobrým Bernardem. Párkrát jsem se tam během pobytu ještě podíval.

TRASA (55 km)

Zatopený most na Jesenici

Tisk

Druhý (a želbohu i poslední) den Předkol byl limitován brzkým Aldovo odjezdem, přesto jsme stihli pěknou dopolední vyjížďku po trase Skalka, Cheb, Jesenice (až k zatopenému mostu). Rozlučkové pivko v kempu v Dřenicích, kde musíme příště rozhodně pinknout beach. Já doprovodil Špáču do Varů po trase Zajíc v Kynšperku a Kozlik u Gartnera v Lokti. Stihl jsem pozdravit i část rodiny a večer se nechal odvézt šéfem zpět do lázní.

TRASA (78 km)

Rozhledna Háj u Aše

Tisk

LOP ve Frantovkách mi nabídnul nové a netušené možnosti cyklovýletění. Do blogu napíšu jen ty delší a zajímavé výjezdy, ale na kole jsem seděl denně a najezdil spoustu kratších výletů. Poslední květnový den jsem si naplánoval výjezd na vrch Háj u Aše, kde se tyčí stejnojmenná rozhledna. V Plesný (restaurace Český dům) jsem si dal dobrej dvanáctistupňovej Chodovar, abych měl sílu na stoupání přes Bad Brambach. Na rozhledně jsem se pokochal výhledy, v Aši posilnil dvěma kopečky dobré zmrzliny (skořicová, vlašskej ořech) ze zaplivanýho bufíku, a pak už jen prchal Německem před bouřkou, takže jsem si tu nejhezčí část výletu nestihl vychutnat. Návrat jsem stihl v hodině dvanácté, kroupy už odneslo jen cubíčko v lajdáckym luňáckym přístřešku.

TRASA (70 km)

Do Skalné na Nedvěda

Tisk

Časový pres nás donutil zaimprovizovat a letošní Předkola přesunout ze Zruče do Frantovek v rámci mého lázeňského pobytu (tudíž jsem na tom vydělal především já). Chlapci najeli v pátek a v sobotu nás čekala královská etapa, notně zkrácená fotbalovou rozlučkou Pavla Nedvěda ve Skalné, na kterou Špáča sehnal volňásky. Cesta do značné míry kopírovala mou předchozí vyjížďku do Aše, jen v opačném směru. Pěkná byla lesní cesta po čáře z Polné do Aše a i ten fotbal jsme si docela užili (Skalná vs. Královské Poříčí B - 1:4). K večeru jsme ještě stihli ve Frantovkách tenisek.

TRASA (58 km)

Fotografie v plné velikosti

kOPIS xTrEAM 2018 (Mariánská)

Tisk

Vzhledem k mému nabitému letnímu kalendáři musel být letošní termín Extrému posunut už na 12.5. Tím pádem to pro mnohé z nás byly první kilometry v sedle (Karla s jeho 1800 km nepočítám), tudíž jsme se nepouštěli do žádných větších akcí. Bylo to zas těch našich obvyklých 50 km, které od hospody k hospodě jedeme celý den (ostatně první pivo si největší žížnivci Mejťák s Fořťákem prosadili už v loděnici pod Chebákem). Trasu jsem naplánoval netradičně přes Stráž a bylo to moc příjemný svezení... teda až na krpál do Osvinova, tam měla celá řada borců problémy (ale ten Klášter 12° pod pergolou byl skvělou odměnou). Oběd ve Ždáru v Subteře, zmrzlina a dortík v cukrárně v Jáchymově, a pak už jen závěrečná vrcholovka přes Nový Město do cíle. Penzion Kasíkovo spolužačky byl příjemnej, čistej a novej a ještě jsme majitelum pomohli složit dřevo. Gulášek od tiskovky a pak už na pivo vedle do hospody - měli žateckej sedmej schod, ale já už neměl sílu.
Druhej den ráno šmahem domů nejpřímější cestou Merklín - Hroznětín - Děpoltky - Vary.